You are the fire and I´m the candle !

Helluuu ! :D

Vaknade halv fyra (?!) idag! Eftersom jag var sjukt trött efter gårdagen ! Heh...

E.M.D. var i alla fall SJUKT BRA ! :D
Mina pojkar är ju för underbara ! :´)
Tyckte så synd om dem!
För när de gick ut bakvägen så blev de påhoppade av massa fans som klängde och tönta sig.
Så när jag ser Mattias bli påhoppad av alla ungar som var där. Gick jag fram och gav honom en tröstande kram !
Hööhö, jag fråga faktiskt om jag fick en kram ! 
Och han ba - Jamen självklart ! :D Han är så mysig! De andra två kunde jag inte se för allt folk :/
Men konserten var iaf grym !

Sen drog vi vidare till Royal White Night. Som inte alls var lika bra ! Allt kändes så lamt och B ! :/

Ajja första delen av kvällen var i alla fall sjukt bra !



Puss // Liza
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0